torsdag 27 december 2012

Till min lilla sjukling

Min lilla Amanda är sjuk så jag tänkte försöka muntra upp henne. En velour tunika brunt tyger hjärtan i olika färger i storlek 98 å sedan har jag även sytt en tunika i lila med dalahästar å cerise ärmar i storlek 104 så den kan hon nog ha till sommaren om inte annat.
En dress till Amanda med blå velourbyxor i storlek 98 å en Antarktis tröja i storlek 98. När jag ändå var igång så gjorde jag en Antarktis tröja till Edvin i storlek 134 oxå ;)





Skickat från min Samsung Mobil

5 kommentarer:

  1. snacka om att du e bäst! hur hinner du? !

    SvaraRadera
  2. Prioriterar bort allt annat, sådana där måsten...vilket jag tycker att jag kan göra senare :)

    SvaraRadera
  3. Jag ligger också och är sjuk, kan du sy en blå velourdess till mig med???
    De var verkligen jättefina, Jessica. Du är så duktig!!

    SvaraRadera
  4. Haha Jennie...det var ju värt ett försök men tyvärr så har jag inte tyg så det räcker :)

    SvaraRadera
  5. Det var väl synd... Du har då inspirerat mig att plocka fram symaskinen. Har blivit både pyjamasoveraller till nästan hela familjen och en strumpa till nyopererad hund. =)Hörs! Kram!

    SvaraRadera