måndag 14 oktober 2013

Virkad klänning till lilltösen :)

Jag bara älskar barn så alltid när jag får chansen att göra något personligt till mina godingar så gör jag det också...kan dock kännas ibland som att jag har för lite tid för pyssel men det är alltid lika roligt när både barnen vill använda det jag gjort och även att mammorna uppskattar det också :)
En virkad klänning till minstingen blev det med en blomma som dekoration. Kommer att bli bra till vintern för den var visst ganska varm märkte vi när jag och syrran testade på henne en kväll. Hon verkar gilla den..men så kan jag tolka som jag vill också när hon inte kan prata ;) Att hennes storasyster också tyckte att den var fin och också ville ha en är ju också ett tecken på att det kan stämma.
Så här ser klänning ut bakifrån. Det är ett sprund med en knapp längst upp så den är lätt att ta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar