måndag 16 februari 2015

Mycket har hänt sedan sist!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade min blogg. Mycket har hänt sedan dess. Jag har hunnit bli gravid och föda vår underbara son Alexander. Nu är jag föräldraledig med honom så vi myser och har det bra. Det gäller att passa på att göra saker när han sover för när han är vaken så är det mat och gos som gäller 😍, vilket är helt underbart!

Sedan har det varit en del pyssel också som jag får visa framöver. Pysselkvällarna med brudarna är ju så härliga så de ser jag alltid fram emot.

En stuga i fjällen har vi numera också och där tillbringar vi så mycket tid som möjligt. Jag älskar fjällen, den underbara miljön och tystnaden. Bilder kommer framöver så kommer ni att förstå.

Sedan har min pappa gått bort, saknaden är enormt stor! Tänker på dig varje dag.

Nu hoppas jag att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen framöver, har saknat det!
Kram på er från sol sidan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar