lördag 4 augusti 2012

Å lite mer :)

 Februari 2012: En puff hade jag bestämt att jag skulle ha i tv-rummet, så jag satte mig och virkade ihop en. Skulle dock haft ett hårt innehåll men men det funkar ändå att sitta på tycker Amanda. Nästa gång vet jag hur jag skall göra ;P

 Februari 2012: Hade ett svart och vitt randigt garn med rosa ludd som jag inte visste jag skulle göra av, det blev en mössa som min syster ville ha till slut. Roligt när någon vill använda det jag gjort även om jag inte blev hundra nöjd själv.
 Mars 2012: Första gången jag gett mig på ett större projekt med virkningen. Då blev det en ananas sjal. Mycket fin sjal men vilket jobb, det kommer att ta ett tag innan jag gör en sån igen.
 April 2012: Ännu ett par vantar till mig själv :)
 April 2012: Många virkar ju converse skor eller varianter av dessa nuförtiden så jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre. Nu har jag testat detta mönster och blev inte helt nöjd med det så jag skall testa ett annat mönster nästa gång, får se när det blir.
 April 2012: En virkad mössa med en liten skärm, svart garn med glitter. Den blev ännu snyggare på syrran så hon fick den :)
April 2012: Detta är ett eget mönster, syrran mätade Amandas händer och så försökte jag få ihop ett par vantar och hon kunde ha dem. Dock kommer hon inte att kunna använda dem nästa år för de blev verkligen på gränsen. Amanda blev lika glad ändå...som alltid när hon får något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar