lördag 4 augusti 2012

Lite fler...

Januari 2012: Tvillingsyrrans dotter behövde en overall att ha när hon skulle sova i vagnen på dagis, klart jag ställde upp och syr. Så här glad blev hon :)
Januari 2012: Virkade vantar till mig själv... så sköna de blev, dessa har blivit väl använda i kylan.
Januari 2012: Detta är tvillingsyrran, hon fick lov att ställa upp som modell (inte utan protest). Vi gjorde tre stycken, en till mig, en till Pärlan och en till mamma. Det var så jobbigt garn att sticka i att en satt och rätade ut tråden medan den andra stickade. Vilket teamwork :)
Januari 2012: Ett par värmande virkade tofflor till mig själv (med glitter i garnet), det första paret jag gjorde blev lite väl stora så min sambo fick ett par han också.
Januari 2012: Alla mina godingar skall ju ha en one piece tyckte jag så jag knåpade ihop en åt dem alla.
 Dessa har varit riktigt uppskattade och använts otroligt mycket.
Januari 2012: Scrap kväll tillsammans med scrapgänget och deras barn. Den i mitten har tvillingsyster gjort :)
Januari 2012: Scrap kväll tillsammans med scrapgänget och deras barn. Den till höger har jag gjort på mitten bilden. Den fick min sambo på alla hjärtans dag.
Den till höger i bild har storasyster gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar