söndag 5 augusti 2012

Hittade ännu mer jag gjort :)

 
Maj 2012: Målade om ett gammalt linneskåp till schabby chic. Första gången jag provat måla så och jag är så nöjd. Där får alla mina tyger förvaras nu, fast det börjar bli för trångt nu :)
Maj 2012: Gjutning av diverse detaljer, kände mig som ett barn på nytt när jag fick hålla på med gegga :) I bilden ovan blev det lite av sådant som blev kvar så en ljushållare, några plattor, å ett prydnads rabarberblad.
  
 Maj 2012: Det blev ett fågelbad av rabarberblad, kruka, små fågelbad, ordet LOVE, små hjärtan, större hjärtan och även lite sandlådegrejor.
 Juli 2012: Tyg som kom med posten :)....tro vad det skall bli av detta då?
 Juli 2012: Linnen till Amanda storlek 98 och Edvin storlek 128.
 Så här glad blir man när man får ett linne :D

Juni 2012: Mörkläggningsgardiner till båten, tro mig det behövs.

 Juni 2012: Har virkat en tunika till mig själv.


 Juli 2012: En sommarklänning till mig själv :)
 Juli 2012: En militärklänning till mig själv...sååå skönt tyg :)
 Juli 2012: Trollklänning till Amanda ;P

 Juli 2012: Ett nytt överdrag till strykbrädan och en massa kuddar blev det också. 
 Juli 2012: En kjol till Emma i storlek 152.

Juli 2012: Blev även ett par passande tights till kjolen till en glad tjej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar